Garanție și reclamații

Termeni și condiții & Politica de returnare

Asupra bunurilor achiziționate în magazinul nostru online se aplică Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații.

 

Ce garanție au produsele?

Toate produsele achiziționate în magazinul nostru online beneficiază de o garanție de 24 luni, în afara cazului în care garanția este extinsă.

 

În ce fel și până când pot înlocui produsele achiziționate?

Dacă nu sunteți mulțumit 100% de marfa achiziționată, produsele neutilizate pot fi returnate în termen de 100 zile de la data cumpărării, iar noi vi le vom schimba cu altele. În cazul prețurilor diferite ale produselor, factura va fi întocmită pentru diferența de preț. Asupra schimbării produselor se aplică  Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații. Produsele trebuie returnate nefolosite, în stare inițială, în ambalaj original, cu toate accesoriile din dotare, dacă acestea au fost livrate odată cu produsul. Trimiteți-ne produsul împreună cu copia facturii și în ambalaj rigid, pentru a nu fi deteriorat în timpul transportului.

Procesul pentru returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor:
 
1. Contactează-ne prin e-mail la salut@innocentstore.ro cu cererea de returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor. E-mailul trebuie să conțină numărul comenzii tale și bunurile pe care dorești să le returnezi, înlocuiești sau revendici.


2. Împachetează bunurile într-un pachet rigid astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.


3. Trimite pachetul cu o copie a facturii , la care adaugi o scurtă descriere a problemei cu bunurile/ de exemplu nu se potrivește, doresc să schimb cu alt produs/ la adresa:

InnocentStore - Urgent Cargus depo, Sos. Borsului 45, 410605 Oradea, Bihor, România



Nu returnați colete cu plata la livrare, aceste colete nu vor fi acceptate. Clientul este responsabil de plata livrării. Reclamațiile, înlocuirea produselor se pot efectua doar după recepția lor, controlarea stării lor și procedura plângerii propriu-zisă. În principiu reclamațiile vor fi rezolvate în timp de 15 zile lucrătoare.

Cum pot să returnez produsele cumpărate?

Dacă nu sunteți mulțumit 100% de marfa achiziționată, produsele neutilizate pot fi returnate în termen de 100 zile de la data cumpărării, fără a fi nevoie de specificarea motivului, iar noi vă restituim banii în totalitate. Asupra returnării produselor se aplică Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații. Bunurile trebuie să fie returnate nefolosite, în starea lor originală, în pachetul original, cu toate accesoriile, dacă acestea au făcut parte din pachet.

Procesul pentru returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor:

1. Contactează-ne prin e-mail la salut@innocentstore.ro cu cererea de returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor. E-mailul trebuie să conțină numărul comenzii tale și bunurile pe care dorești să le returnezi, înlocuiești sau revendici.


2. Împachetează bunurile într-un pachet rigid astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.


3. Trimite pachetul cu o copie a facturii , la care adaugi o scurtă descriere a problemei cu bunurile/ de exemplu nu se potrivește, doresc să schimb cu alt produs/ la adresa:


InnocentStore - Urgent Cargus depo, Sos. Borsului 45, 410605 Oradea, Bihor, România



Nu returnați colete cu plata la livrare, aceste colete nu vor fi acceptate. Clientul este responsabil de plata livrării. Reclamațiile, înlocuirea produselor se pot efectua doar după recepția lor, controlarea stării lor și procedura plângerii propriu-zisă. În principiu reclamațiile vor fi rezolvate în timp de 15 zile lucrătoare.
După primirea bunurilor, acestea vor fi verificate iar banii vor fi returnați prin transfer bancar într-un cont, prin credit to credit sau PayPal. Dacă ai și alte întrebări, îți vom răspunde cu plăcere în fiecare zi de lucru de la 9:00 la 17:00 pe infoline-ul nostru sau pe e-mail salut@innocentstore.ro.

Procedura în cazul reclamațiilor, schimbării și returnării produselor

Asupra produselor cumpărate în magazinul nostru online se aplică Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații. Noi verificăm vizual fiecare produs înainte de expediere. În cazul în care comanda dvs. este incompletă sau deteriorată, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând după livrare.

Vă rugăm să anunțați orice reclamație prin e-mail, la adresa de suport clienți salut@innocentstore.ro.

Procesul pentru returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor:

1. Contactează-ne prin e-mail la salut@innocentstore.ro. cu cererea de returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor. E-mailul trebuie să conțină numărul comenzii tale și bunurile pe care dorești să le returnezi, înlocuiești sau revendici.
2. Împachetează bunurile într-un pachet rigid astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.
3. Trimite pachetul cu o copie a facturii , la care adaugi o scurtă descriere a problemei cu bunurile/ de exemplu nu se potrivește, doresc să schimb cu alt produs/ la adresa:

InnocentStore.ro, Urgent Cargus depo, Sos. Borsului 45, 410605 Oradea, Bihor, România

 

Nu returnați colete cu plata la livrare, aceste colete nu vor fi acceptate. Clientul este responsabil de plata livrării. Reclamațiile, înlocuirea produselor se pot efectua doar după recepția lor, controlarea stării lor și procedura plângerii propriu-zisă. În principiu reclamațiile vor fi rezolvate în timp de 15 zile lucrătoare. Puteți urmării cursul procedurii în contul dvs., fila  Reclamații. Consumatorul poate utiliza, pentru trimiterea propunerii de soluționare alternativă a problemei sale, platforma pentru soluționarea online a problemelor, pe pagina web http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Retragere din contract

Procedura și condițiile exacte pentru retragerea din contract pot fi găsite în secțiunea Retragerea din contract și returnarea produselor.

Oferiți și reparații post-garanție și înlocuirea produselor?

Da, informați-vă la adresa de e-mail salut@innocentstore.ro sau la numărul de telefon 0770 606 263.