Transport gratuit, peste 199 Lei • 100 zile pentru returnarea produselor • 50 000 clienți mulțumiți
1000+ bucăți originale100 zile gratuit returnarea produselorTransport gratuit!

Servicii

bucuria cumpărăturilor

abordare corectă și prietenoasă

satisfacție și 100 de zile pentru returnarea produselor

Taxe poștale și transport

Modalități de plată

Garanție și reclamații

Ce metode de livrare folosiți și cât costă taxele de transport?

Taxele de transport pe teritoriul României

Punct Pick-up Coletăria.ro, peste 199 Lei în 2-3 zile lucrătoare gratuit
Punct Pick-up Coletăria.ro în 2-3 zile lucrătoare 9 Lei
Prin curierul DPD, peste 199 Lei în 2-3 zile lucrătoare gratuit
Prin curierul DPD în 2-3 zile lucrătoare 18 Lei
Plata la livrare   5 Lei

 

Pot urmări, unde se află coletul meu?

Starea actuală a coletelor trimise prin DPD poate fi urmărită la pagina www.DPD.com.

Taxele de livrare sunt definitive?

Da, toate taxele de transport specificate sunt definitive și nu percepem taxe suplimentare pentru transport sau ambalare.

Pot să trimit coletul și la altă adresă?

Da, la completarea datelor este suficient să alegeți "Trimitere la o adresă de livrare diferită" și să completați datele de livrare.

Livrați comenzile și în străinătate?

Da, momentan livrăm în toate țările Uniunii Europene. Este suficient să alegeți din lista țărilor.

Pot trimite comanda din România pe o adresă din străinătate?

Da, la completarea datelor este suficient să completați datele de livrare și să alegeți o altă țară de destinație.

Pot să trimit produsele altcuiva, drept cadou?

Da, la completarea datelor este suficient să bifați posibilitatea "Trimitere drept cadou". În colet nu va fi inclusă factura. Comanda-cadou nu poate fi trimisă cu plată la livrare.

Cum pot plăti produsele?

Comenzile pot fi plătite în numerar la livrare, prin transfer în cont, card de credit sau prin PayPal.

Care este numărului contului dvs. bancar?

Cont pentru plata în euro

Instituția financiară: Fio bank, a.s.
Nr. cont: 2100261100/8330
IBAN: SK09 8330 0000 0021 0026 1100
SWIFT: FIOZSKBAXXX

 

 

Vă rugăm să efectuați plata în cont doar după ce vă anunțăm detaliile concrete de plată a comenzii dvs. Vă mulțumim.

 

Care este contul dvs. PayPal?

Contul PayPal: paypal@innocentstore.com

În cazul plății prin PayPal, expediem coletele doar la adresele cu contul PayPal verificat.

Contul PayPal nu folosește drept e-mail pentru comunicare. Vă rugăm să achitați în contul PayPal abia după ce vă anunțăm detalii concrete de plată pentru comanda dvs. Vă mulțumim.

 

Cât de sigură este efectuarea plății?

Plata cu cardul de credit are loc prin interfața securizată a societății certificate GPWebPay, protejată cu tehnologia 3-D Secure. Tehnologia 3-D Secure este dezvoltată și susținută de societățile de carduri VISA (Verified by VISA) și MasterCard (MasterCard Secure Code). Plățile prin PayPal au loc între conturile securizate ale paginii PayPal (Secure Payments by PayPal). Noi nu procesăm niciun fel de date privind cardul dvs. de debit.


Am garanția restituirii banilor?

Produsele neutilizate și nedeteriorate pot fi returnate gratuit, în termen de 100 zile, iar noi vă restituim banii în totalitate.

Cum pot utiliza cuponul de reducere și la ce produse se aplică?

Puteți utiliza cupoanele de reducere prin introducerea acestuia în coș, înainte de finalizarea comenzii. Reducerile nu se referă la sortimentele selectate din mărcile Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, WeSC, Withings și la alte produse selectate, în funcție de tipul cuponului.

Termeni și condiții & Politica de returnare

Asupra bunurilor achiziționate în magazinul nostru online se aplică Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații.

 

Ce garanție au produsele?

Toate produsele achiziționate în magazinul nostru online beneficiază de o garanție de 24 luni, în afara cazului în care garanția este extinsă.

 

În ce fel și până când pot înlocui produsele achiziționate?

Dacă nu sunteți mulțumit 100% de marfa achiziționată, produsele neutilizate pot fi returnate în termen de 100 zile de la data cumpărării, iar noi vi le vom schimba cu altele. În cazul prețurilor diferite ale produselor, factura va fi întocmită pentru diferența de preț. Asupra schimbării produselor se aplică  Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații. Produsele trebuie returnate nefolosite, în stare inițială, în ambalaj original, cu toate accesoriile din dotare, dacă acestea au fost livrate odată cu produsul. Trimiteți-ne produsul împreună cu copia facturii și în ambalaj rigid, pentru a nu fi deteriorat în timpul transportului.

Procesul pentru returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor:
 
1. Contactează-ne prin e-mail la salut@innocentstore.ro cu cererea de returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor. E-mailul trebuie să conțină numărul comenzii tale și bunurile pe care dorești să le returnezi, înlocuiești sau revendici.


2. Împachetează bunurile într-un pachet rigid astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.


3. Trimite pachetul cu o copie a facturii , la care adaugi o scurtă descriere a problemei cu bunurile/ de exemplu nu se potrivește, doresc să schimb cu alt produs/ la adresa:

InnocentStore.ro, Str Dr. Martin Luther 98 orașul Nădlac, 315500 județul Arad,

Nr. de contact al coletăriei: +40741625198

Nu returnați colete cu plata la livrare, aceste colete nu vor fi acceptate. Clientul este responsabil de plata livrării. Reclamațiile, înlocuirea produselor se pot efectua doar după recepția lor, controlarea stării lor și procedura plângerii propriu-zisă. În principiu reclamațiile vor fi rezolvate în timp de 15 zile lucrătoare.

Cum pot să returnez produsele cumpărate?

Dacă nu sunteți mulțumit 100% de marfa achiziționată, produsele neutilizate pot fi returnate în termen de 100 zile de la data cumpărării, fără a fi nevoie de specificarea motivului, iar noi vă restituim banii în totalitate. Asupra returnării produselor se aplică Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații. Bunurile trebuie să fie returnate nefolosite, în starea lor originală, în pachetul original, cu toate accesoriile, dacă acestea au făcut parte din pachet.

Procesul pentru returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor:

1. Contactează-ne prin e-mail la salut@innocentstore.ro cu cererea de returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor. E-mailul trebuie să conțină numărul comenzii tale și bunurile pe care dorești să le returnezi, înlocuiești sau revendici.


2. Împachetează bunurile într-un pachet rigid astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.


3. Trimite pachetul cu o copie a facturii , la care adaugi o scurtă descriere a problemei cu bunurile/ de exemplu nu se potrivește, doresc să schimb cu alt produs/ la adresa:

 
InnocentStore.ro, Str Dr. Martin Luther 98 orașul Nădlac, 315500 județul Arad,
Nr. de contact al coletăriei: +40741625198

Nu returnați colete cu plata la livrare, aceste colete nu vor fi acceptate. Clientul este responsabil de plata livrării. Reclamațiile, înlocuirea produselor se pot efectua doar după recepția lor, controlarea stării lor și procedura plângerii propriu-zisă. În principiu reclamațiile vor fi rezolvate în timp de 15 zile lucrătoare.
După primirea bunurilor, acestea vor fi verificate iar banii vor fi returnați prin transfer bancar într-un cont, prin credit to credit sau PayPal. Dacă ai și alte întrebări, îți vom răspunde cu plăcere în fiecare zi de lucru de la 9:00 la 17:00 pe infoline-ul nostru sau pe e-mail salut@innocentstore.ro.

Procedura în cazul reclamațiilor, schimbării și returnării produselor

Asupra produselor cumpărate în magazinul nostru online se aplică Termenii și condițiile  și Procedura de reclamații. Noi verificăm vizual fiecare produs înainte de expediere. În cazul în care comanda dvs. este incompletă sau deteriorată, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând după livrare.

Vă rugăm să anunțați orice reclamație prin e-mail, la adresa de suport clienți salut@innocentstore.ro.

Procesul pentru returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor:

1. Contactează-ne prin e-mail la salut@innocentstore.ro. cu cererea de returnarea, schimbarea sau revendicarea bunurilor. E-mailul trebuie să conțină numărul comenzii tale și bunurile pe care dorești să le returnezi, înlocuiești sau revendici.
2. Împachetează bunurile într-un pachet rigid astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.
3. Trimite pachetul cu o copie a facturii , la care adaugi o scurtă descriere a problemei cu bunurile/ de exemplu nu se potrivește, doresc să schimb cu alt produs/ la adresa:

InnocentStore.ro, Str Dr. Martin Luther 98 orașul Nădlac, 315500 județul Arad


Nr. de contact al coletăriei: +40741625198

Nu returnați colete cu plata la livrare, aceste colete nu vor fi acceptate. Clientul este responsabil de plata livrării. Reclamațiile, înlocuirea produselor se pot efectua doar după recepția lor, controlarea stării lor și procedura plângerii propriu-zisă. În principiu reclamațiile vor fi rezolvate în timp de 15 zile lucrătoare. Puteți urmării cursul procedurii în contul dvs., fila  Reclamații. Consumatorul poate utiliza, pentru trimiterea propunerii de soluționare alternativă a problemei sale, platforma pentru soluționarea online a problemelor, pe pagina web http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Retragere din contract

Procedura și condițiile exacte pentru retragerea din contract pot fi găsite în secțiunea Retragerea din contract și returnarea produselor.

Oferiți și reparații post-garanție și înlocuirea produselor?

Da, informați-vă la adresa de e-mail ahoj@innocentstore.sk sau la numărul de telefon +421 948 660 160.